Vonat és Sínkenés

Az összes sínpályához kötött jármű esetében – a tehervonatoktól a villamosokig – a nyomkarima és a sín kopása az egyik legfontosabb karbantartandó hely. A kerekek és a sín közötti zajképződés, különösen a kanyarokban tapasztalható csikorgás miatt a sínen közlekedő járművek környezeti hatása további karbantartási tényezőként említendő.

A nyomkarima kenéséhez használható FluiLub rendszer nemcsak a kerekek és a sín kopását csökkenti, hanem nagyon jelentősen csillapítja a kanyarokban a környezet zajterhelését is. A FluiLub nyomkarimakenés a gyakorlatban már bizonyított elemeket párosít innovatív technológiával, és verhetetlen ár-érték arány jellemzi.

A FluiLub rendszer magas szilárdanyag-tartalmú, tixotróp kenőanyagokat használ, hogy a nagy igénybevétellel járó feladatokhoz a tapadás és a folyékonyság ideális kombinációjával rendelkező, permetezhető kenőanyagot hozzon létre.

A pneumatikus permetező kenőrendszerként működő FluiLub berendezések egészen a szivattyúig nem rendelkeznek mozgó alkatrészekkel. A végeredmény: kisebb kopás, kevesebb karbantartási igény és ezáltal a teljes életciklusra vetítve alacsonyabb költségek.

FLUILUBE

A FluiLub peremsín kenőberendezések hatékonyan csökkentik a sínek és a keréktárcsák kopását, valamint a zajterhelést a kanyarokban. A FluiLub nyomkarima kenőberendezések innovatív technológiát kínálnak a felhasználónak, bevált komponensekkel, optimális költség-haszon arány mellett. A FluiLub nyomkarima kenés olyan innovatív technológiát kínál,  ami alacsony kopást, kevesebb karbantartási igényt és így alacsony életciklus-költségeket jelent.

A működési elv: Egy 3/2 utas mágnesszelep aktiválja a pneumatikus szivattyút az előre beállított permetezési időre. Ez alatt az idő alatt egy meghatározott mennyiségű nyomkarima kenőanyagot szállít a szivattyú, amely összekeveredik a permetező levegővel.

A mozdony kialakításától függően a következő lehetőségek állnak rendelkezésre:

  • Irányfüggő kenés két szivattyúval: A kenőanyag-levegő keveréket irányfüggően, egy keverőelosztón keresztül viszik fel a nyomkarimára.
  • Irányfüggő kenés egy kompakt egységgel: A kenőanyag-levegő keveréket egy irányváltó szelepen és keverőelosztón keresztül viszik fel irányfüggően a nyomkarimákra

További rendszerkonfigurációk lehetségesek az igényeknek, mint például a futásteljesítmény és a kopási minta, megfelelően.

Train_BEKA